piątek, 16 października 2015

Racz promieniować przeze mnie



Panie Jezu , zanurz mnie
w Twoim duchu i w Twoim życiu .
Weź w posiadanie całą moją istotę,
ażeby moje życie było odblaskiem Twojego życia.

Racz promieniować przeze mnie, mieszkaj we mnie,
a wszyscy , których spotkam , będą mogli 
odczuć Twoją obecność we mnie.
Patrząc na mnie będą mogli widzieć Ciebie , Panie!

Trwaj we mnie , a wtedy 
będę mógł promieniować Tobą
i będę mógł być światłością dla innych.
To Ty będziesz oświecał innych przeze mnie.

I tak moje życie stanie się pieśnią ku Twojej chwale,
pieśnią, którą Ty przyjmiesz
i będziesz nią promieniował na tych ,
którzy mnie otaczają i idą za mną.

Spraw , niech tak będzie
przez promieniującą pełnię miłości ,
którą kieruję ku Tobie
z głębi mojego serca.

Kard. John Henry Newman
Meditations sur la doctrine chretienne.
Rozmyślania, s. 71,3.
Dubois, s. 85

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz