wtorek, 10 listopada 2015

Panie, ulecz mnie z mojej ślepoty



Panie Jezu, dałeś mi życie i wzrok przy Chrzcie świętym,
ale przez grzech straciłem go i nikt nie może mnie uleczyć.
Twoje słowo doprowadziło mnie do Ciebie,
Ty zlitowałeś się nade mną i zawołałeś mnie.
Weź mnie za rękę, chcę być tylko z Tobą
i być prowadzonym przez Ciebie.
Pokładam całą moją ufność w Tobie.

Zaprowadź mnie dokąd Ty sam zechcesz.
Zostawiam wszystko za sobą. Jedyne, co jest ważne, to być z Tobą.
Tylko Ty jesteś ważny w moim życiu.
Panie, daj mi odczuć, że mnie kochasz.
Ty jesteś lekarzem, który umie dbać o mnie.
Włóż Twoje ręce na moją głowę.

Wiem, że Ty kochasz grzesznika chorego. Ja nim jestem, Panie.
Wierzę , że Ty jesteś zdolny mnie uzdrowić. 
Uzdrów mnie z tego wszystkiego, co nie pozwala mi widzieć Ciebie.
Daj mi widzieć świat takim, jakim go uczyniłeś.
Daj mi widzieć innych tak, jak chciałbyś, żebym ich widział.
Daj mi widzieć mnie samego, jak Ty mnie widzisz - w prawdzie i miłości.
Uwolnij mnie od moich niepokojów i strachów, od moich przewidzeń. 

Weź mnie całego i uczyń ze mną, co zechcesz.
Ulecz mnie z mojej ślepoty.
Włóż na mnie swoje ręce! Dotknij mnie!
To wystarczy, abym był całkowicie zdrów. 

Uczyń to, Panie, przez miłość Twoją miłosierną.
Wierzę, że dla Ciebie wszystko jest łatwe.
Panie, teraz kładę w Twoje ręce całe moje życie.
Także moje słabości i grzechy.
Zostawiam w Twoich rękach zranionych dla mnie z miłości
to wszystko, co mam i czym jestem. 
Zabierz mnie. Panie Jezu, całego!
Uzdrów mnie całego, abym cały był już tylko Twój na zawsze. 

Jezus Chrystus, s.31-33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz