wtorek, 10 maja 2016

Prowadź i uzdrawiaj mnie, panie Jezu !




Panie Jezu Chryste, proszę Cię, byś mi towarzyszył
w podjętej wędrówce do mego wnętrza. 
Ogarnij całą moją istotę światłem swej miłości.
Przez swoją Przenajświętszą krew ochroń mnie
od podstępów szatana. Otaczaj mnie kręgiem
swych świętych aniołów. Pozwól, żeby Duch Święty
stał się moim - razem z Tobą - przewodnikiem.
Panie Jezu, wiele było dróg, na których próbowałem
zbawić sam siebie, ale nadaremnie.
Przyznaje się teraz do nieudolności wszystkich moich wysiłków.
Ty jeden możesz obdarzyć mnie duchową wolnością,
bo tylko Ty jesteś "Drogą, Prawdą i Życiem"!
I nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przez Ciebie
Jezu, przebacz mi wszystkie moje grzechy
i wejdź do mego serca. Powierzam Ci całe moje życie.
Oddaje Ci swą wolę, umysł, ciało i duszę,
i przyjmuje Cię, Jezu, jako swego Zbawcę i Pana na zawsze.
Oczyść moje wspomnienia, które utrudniają mi 
powierzenie się ufne Twojej świętej przyjaźni.
W Twoje ręce powierzam mego ducha, mój umysł i moje ciało.
Błogosław mi i udzielaj łask, których potrzebuję,
by wytrwać przy Tobie na zawsze. Amen.

Barbara Leahy Shlemon
Uzdrawianie wewnętrzne człowieka
Warszawa 1991, Wyd. Marianum,
s. 23-24. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz