sobota, 27 sierpnia 2016

Modlitwa po spowiedzi




O jak szczęśliwy jestem, Ojcze niebieski,
że zdjąłeś ciężar grzechów z mojej duszy!
Z głębi serca dziękuję Ci,
że przyjąłeś mnie na powrót za dziecko swoje.
Dzięki Ci składam, dobry Jezu,
że w Krwi Twojej świętej
obmyłeś moja duszę z brudów grzechu,
że wróciłeś mi szatę łaski uświęcającej
i przywróciłeś prawo do nieba.
Odnowiony na duszy staję przed Tobą,
ochoczo powrócę do domu.
Wiem jednak, że słaby jestem 
i chwiejny w swoich postanowieniach. 
Dlatego błagam Cię, 
wspomagaj mnie Swoją łaską, 
bym nie upadł więcej 
i nie zasmucał żadnym grzechem 
Twego Boskiego Serca.
Zachowaj mnie przede wszystkim 
od grzechu ciężkiego, 
który by mnie pozbawił Twojej łaski 
i Twojej przyjaźni. 
Wiem, że jesteś ze mną 
i czekasz na moje starania, 
aby mi pomóc nie grzeszyć. 
Chciałbym Cię nie zawieść. 
Najświętsza Panno, święty Aniele Stróżu,
święty mój Patronie, 
wstawiajcie się za mną u Boga,
abym łaski uświęcającej nigdy nie stracił. Amen. 

Modlitewnik czcicieli ojca Pio, s. 185-186


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz