poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Modlitwa po spowiedzi




O ukochany Zbawco mój, Jezu Chryste!
Dziękuję Ci serdecznie,
że przez kapłana Swego wyzwoliłeś mnie 
z więzów grzechów i kar za nie!
Zdjąłeś ze mnie ciężar grzechów moich
i znowu jestem w łasce Twojej świętej.
Wielbię Cię za dobroć Twoją i miłosierdzie.
Dopomóż mi, błagam Cię, 
abym od dzisiaj chętnie i z radością ci służył,
i wypełniał wszystko,
co Ci na spowiedzi świętej przyrzekłem. 
Postanawiam raz jeszcze, że wszędzie;
w domu i w kościele, w szkole i na ulicy,
przy pracy i zabawie starać się będę 
pozostać wierny swoim przyrzeczeniom. 
O Królowo Niebieska, Maryjo,
najlepsza Matko moja!
Dziękuję Ci za orędownictwo i pomoc Twoją.
Wyproś mi, błagam, u Twego Boskiego Syna 
łaskę wytrwania w dobrym
i śmierć szczęśliwą. Amen. 

Modlitewnik czcicieli ojca Pio, s. 186


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz