sobota, 29 października 2016

A idąc przepowiadaj - św. Matka Teresa z Kalkuty




Duch Boży zamieszkał w mym sercu,
Wezwaną postawił w tym miejscu,
I oto moje zadanie,
Oto moje zadanie.

Idź z dobrą nowiną do biednych,
Więźniom głoś wyzwolenie,
Ślepcom dar widzenia,
Dźwigaj z prochu zdeptanych, 
A idąc przepowiadaj, mówiąc, 
Że przybliżyło się królestwo Boże.
A idąc przepowiadaj, mówiąc, 
Że przybliżyło się królestwo Boże.

Jako Ojciec Mnie posłał, tak Ja was posyłam.
Nieście świadectwo przez świat,
Przez cały ten świat,

Tobołek Twój pusty,
Nie trzeba dwóch koszul,
Robotnik zarobi na siebie,
Zarobi na siebie. 

Nie dbaj o to, co powiesz,
Nie dbaj o to, co wiesz.
Duch Boży przemówi w twym sercu,
Przemówi w twym sercu. 




Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz